Koszyk

Kwota: 107 

Zobacz koszykZamówienie

Personal Branding w Internecie, czyli czego rekruter szuka w Social Mediach

Personal Branding w Internecie, czyli czego rekruter szuka w Social Mediach

DOSTĘPNOŚĆ SZKOLENIA:
Dostępne natychmiast / Dostęp do materiałów od razu po zakupie
PROWADZĄCY:
Zbigniew Brzeziński
CENA SZKOLENIA:
67 zł - 107 zł
Najniższa cena ( 22 czerwca 2025 ): 67 

Dołącz do grona cyfrowych specjalistów w obszarze personal brandingu!

Jeśli chcesz realizować udaną karierę zawodową – musisz już dziś zadbać o swój wizerunek w sieci. Powinieneś wiedzieć jakie pułapki czyhają na Ciebie w Internecie. Każdy komentarz, każde zdjęcie i każda aktywność jest pod baczną obserwacją rekruterów. Znasz przypadki osób, które zmarnowały szansę na pracę przez swój profil na Facebooku? My znamy.

Znasz sytuacje, w których zwolniono pracownika przez jego niewybredne komentarze o firmie na otwartych forach społecznościowych – my znamy. Podstawą procesu szukania pracy jest dbanie o autoprezentację. Trener opowie w jaki sposób kształtować profesjonalny PR w internecie.

Dlaczego warto kupić to szkolenie?

Zrozumiesz znaczenie wizerunku osobistego i konieczności zarządzania nim. Dowiesz się jakich błędów nie popełniać i na co zwracać szczególną uwagę. Poznasz zasady działania rekruterów i będziesz mógł świadomie panować nad swoimi aktywnościami w sieci. A jeśli pracujesz z młodzieżą i osobami dorosłymi przy planowaniu kariery – będziesz mógł im pomagać jak zarządzać profesjonalnym wizerunkiem w serwisach społecznościowych. Zapraszamy!

Program szkolenia

Personal branding – po co i jak?

Czego polski pracodawca oczekuje od kandydata?

Na jakie pytania odpowiedzi szuka rekruter?

Na co rekruterzy zwracają uwagę w Social Mediach?

Jak dbać o swój wizerunek?

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla wszystkich osób, które interesują się rozwojem osobistym i zawodowym
Dla doradców zawodowych i szkolnych doradców zawodowych
Dla pośredników pracy
Dla nauczycieli i wychowawców
Warianty szkolenia

Poznaj moc personal brandingu w sieci – zarządzaj wizerunkiem!

PLUS

ESENCJA MERYTORYCZNA SZKOLENIA

+ Szkolenie wideo (60 min.)
+ Materiały ze szkolenia – do pobrania online
+ Imienny, podpisany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w PDF, PO ODPOWIEDZI NA 3 PYTANIA, załączone do materiałów)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
67
Dodaj do koszyka dostępne natychmiast

VIP

Największa wartość za najlepszą cenę

+ Szkolenie wideo (60 min.)
+ Materiały ze szkolenia – do pobrania online
+ Materiały dodatkowe dla dociekliwych – rozszerzające temat
+ Imienny, podpisany i wydrukowany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w pdf oraz tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku), BEZ KONIECZNOŚCI ODPOWIADANIA NA 3 PYTANIA
+ Nowoczesne pudełko 10x10 cm z pendrive'em, z nagraniem całego szkolenia oraz materiałami szkoleniowymi (wysłane tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
107
Dodaj do koszyka dostępne natychmiast

Opinie o szkoleniu

Ciekawy temat, nigdy się nad tym nie zastanawiałam, sama popełniam wiele błędów, czas to naprawić :)
Jestem zadowolony, zacznę zwracać większą uwagę na to, co robię w internecie..dziękuję..
Przekażę moim uczniom, muszą znać konsekwencje swojej działalności w sieci!
Pan Zbyszek doskonale zna temat, dziękuję za cenne wskazówki!
Rzeczowo, konkretnie i ciekawie- jak zawsze:) Bardzo dziękuję!
Świetna pigułka wiedzy z tematyki PB!

Jak korzystać z webinaru?

PŁATNOŚĆ

Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Jeśli już posiadasz konto, zaloguj się i dokonaj zakupu. Płatności możesz dokonać przelewem elektronicznym (współpracujemy z Przelewy24), dzięki niemu dostęp do szkoleń otrzymasz w ciągu kilku sekund! Jeśli chcesz zrobić przelew samodzielnie lub wpłacić pieniądze w banku czy na poczcie, będziesz potrzebować numeru konta. Napisz do Nas emaila, dostaniesz dane do płatności ale cały proces zakupu wydłuży się do 3 dni roboczych (musimy zaksięgować przelew).

Faktura

Jeśli chcesz, abyśmy najpierw wystawili Ci fakturę, którą zapłaci Twoja firma lub instytucja, napisz do nas emaila w tej sprawie. Jeśli chcesz sam zapłacić i potrzebujesz faktury, w formularzu zamówienia wpisz dokładne dane, a dokument wyślemy do Ciebie w osobnym emailu. Jeśli masz pytania dzwoń, pisz: 603 782 713 lub kontakt@akademiawebinaru.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Kiedy już dokonasz płatności, sprawdź swoje konto na naszej Akademii (Moje konto>Zaloguj się>Twoje dostępne kursy) – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Materiały na Twoim koncie przechowywane są bezterminowo od daty zakupu. Możesz więc w dowolnym momencie z nich skorzystać lub zapisać je u siebie w komputerze, a my nie zabierzemy Ci do nich dostępu, chyba że usuniesz swoje konto. To jeden z naszych atutów!

Certyfikat

Jeśli skorzystasz z wersji PLUS, wykonaj prosty quiz na końcu szkolenia. Gotowy do wydrukowania certyfikat, odeślemy Ci najszybciej jak to możliwe (z reguły tego samego dnia lub następnego). Jeśli skorzystałeś z wersji VIP, nadamy do Ciebie przesyłkę w specjalnej kopercie. Jeśli mieszkasz za granicą i wybierzesz wersję z tradycyjną wysyłką, obowiązuje dodatkowa dopłata, poinformujemy Cię o tym.