rozmowa_doradcza
BESTSELLER
NOWOŚĆ
PROMOCJA

Rozmowa doradcza z uczniem – od podstaw

47,00 67,00 

 
Szkolenie dostępne “od ręki” – kup i korzystaj od razu.
 
Rozmowa doradcza jest podstawą procesu doradczego, to od niej zależy, czy doradztwo będzie skuteczne. Nie zastąpi jej żaden test, żaden kwestionariusz. Doświadczeni doradcy wiedzą już, co sprawdza się w trakcie rozmowy, posiadają wiele razy przećwiczony scenariusz spotkania, ale jednocześnie nie obawiają się od niego odstąpić i dbają o płynność i skuteczność całego procesu. Początkujący doradcy potrzebują więcej wskazówek odnośnie tego, na co zwracać uwagę, o czym pamiętać, w którym momencie rozmowy pytać o to, co ważne tak, by powiększać wgląd ucznia i ułatwiać mu podjęcie ważnych dla niego decyzji edukacyjno-zawodowych. Webinarium przeznaczone jest zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących doradców – daje możliwość świeżego spojrzenia na rozmowę doradczą, przyjrzenia się sobie i swojemu warsztatowi doradczemu oraz uzyskanie wsparcia.
 
Dlaczego warto kupić szkolenie?
 
Dowiesz się w jaki sposób pracować z uczniem indywidualnie, aby proces doradczy był efektywny i przyniósł zamierzony skutek. Trener przedstawi podstawowe metody i techniki prowadzenia rozmowy w poradnictwie kariery – zdobędziesz fundamenty pod prace własną z dziećmi i młodzieżą. Będziesz wiedział jak nie popełniać najgorszych błędów i jak zadawać odpowiednie pytania. Zapraszamy!
 

Prowadzący:Macie Barczak
Wyczyść
SKU: brak Kategoria:

Opis webinaru

Naucz się rozmawiać z uczniem!

Program szkolenia:

  • Jak zepsuć rozmowę doradczą już na początku?
  • Pytania jako główne narzędzie doradcy – o co i kiedy pytać?
  • Udzielanie odpowiedzi – co musi wiedzieć doradca, a czego może nie wiedzieć?
  • Testy w rozmowie doradczej – przydatne narzędzie, ale czy zawsze?

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla doradców zawodowych i edukacyjnych
  • Dla edukatorów, szkoleniowców, trenerów
  • Dla nauczycieli, wychowawców i  osób pracujących z młodzieżą

Która wersja szkolenia jest dla Ciebie?

Korzystasz natychmiast

Korzystasz natychmiast

Powtarzasz kiedy chcesz

Powtarzasz kiedy chcesz

Oszczędzasz czas

Oszczędzasz czas

Dostajesz materiały i Certyfikat

Dostajesz materiały i Certyfikat

Co uczestnicy mówią o naszych szkoleniach?

Mnóstwo praktycznych informacji – nawet dla doświadczonego doradcy. Dziękuję!!!!

Szkolenie bardzo wartościowe i świetnie przekazana wiedza:)

Rzeczowo…zwięźle …na temat. !!! Bardzo wartościowy webinar. Prowadzący z dużą wiedzą i doświadczeniem, chętnie dzielił się swoim know-how!

Jak skorzystać z webinaru?

PŁATNOŚĆ
Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Jeśli już posiadasz konto, zaloguj się i dokonaj zakupu. Płatności możesz dokonać przelewem elektronicznym (współpracujemy z Przelewy24 oraz PayPal), dzięki niemu dostęp do szkoleń otrzymasz w ciągu kilku sekund! Jeśli chcesz zrobić przelew samodzielnie lub wpłacić pieniądze w banku czy na poczcie, będziesz potrzebować numeru konta. Napisz do Nas emaila, dostaniesz dane do płatności ale cały proces zakupu wydłuży się do 3 dni roboczych (musimy zaksięgować przelew).
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
Kiedy już dokonasz płatności, sprawdź swoje konto na naszej Akademii (Moje konto>Pliki do pobrania) – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Pracujemy na plikach pdf, mp4 i mp3 – otworzysz je zatem na każdym urządzeniu. Materiały na Twoim koncie przechowywane są bezterminowo od daty zakupu. Możesz więc w dowolnym momencie z nich skorzystać lub zapisać je u siebie w komputerze, a my nie zabierzemy Ci do nich dostępu, chyba że usuniesz swoje konto. To jeden z naszych atutów!
CERTYFIKAT
Jeśli skorzystasz z wersji PLUS, odeślij do nas odpowiedzi na pytania do certyfikatu, dołączone do materiałów szkoleniowych. Gotowy do wydrukowania certyfikat, odeślemy Ci najszybciej jak to możliwe (z reguły tego samego dnia lub następnego). Jeśli skorzystałeś z wersji VIP, nadamy do Ciebie przesyłkę Pocztą Polską na wskazany adres. W naszej Akademii nie płacisz dodatkowo za przesyłkę! To nasz kolejny atut.
FAKTURA
Jeśli chcesz, abyśmy najpierw wystawili Ci fakturę, którą zapłaci Twoja firma lub instytucja, napisz do nas emaila w tej sprawie. Jeśli chcesz sam zapłacić i potrzebujesz faktury, w formularzu zamówienia wpisz dokładne dane, a dokument wyślemy do Ciebie w osobnym emailu.
Jeśli masz pytania dzwoń, pisz: 603 782 713 lub kontakt@akademiawebinaru.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.