
Rozwiń z Nami swoje kompetencje cyfrowe!
Bez względu na to, czy dopiero wybierasz swoją platformę do pracy zdalnej, czy pracujesz już na konkretnej i szukasz nowej, alternatywnej, to szkolenie wprowadzi w Twoje życie zawodowe powiew konkretnych nowości. Porównasz platformy i nauczysz się wielu dodatkowych narzędzi, o których być może w ogóle nie wiedziałeś. Warto znać zasady działania wielu platform, ponieważ może okazać się, że Twoje szkolenia, konferencje czy spotkania online, mogą być jeszcze ciekawsze i bardziej aktywizujące! Skorzystaj z Akademii i zdobądź nową wiedzę i umiejętności. Jeśli nie jesteś pewien czy szkolenie spełni Twoje oczekiwania (co umiesz, a czego jeszcze nie potrafisz), napisz do Nas lub zadzwoń. Pomożemy Ci podjąć decyzję.
Dlaczego warto kupić to szkolenie?
W 4 modułach poznasz wszystkie potrzebne funkcjonalności 4 najbardziej popularnych i użytecznych platformy do pracy zdalnej w obszarze prowadzenia e-lekcji, e-szkoleń, e-konferencji i e-seminariów. Dowiesz się jak działa platforma Zoom, Clickmeeting, Classroom oraz Microsoft Teams. Każda z nich ma swoje cechy charakterystyczne i po szkoleniu będziesz potrafił ostatecznie wybrać, która jest najlepsza dla Ciebie, Twojej instytucji, organizacji czy firmy. 3 różnych prowadzących opowie Ci o swoich doświadczeniach z daną platformą, będziesz potrafił samodzielnie przećwiczyć wszystkie potrzebne narzędzia. Dzięki szkoleniu będziesz krok bliżej do bycia ekspertem pracy zdalnej i rozwinięcia swoich kompetencji cyfrowych.
Program szkolenia
Moduł 1. Obsługa Zoom
- Planowanie spotkań i zapraszanie uczestników
- Uruchamianie spotkania, ustawienia audio i wideo
- Obsługa opcji nagrywania
- Komunikacja na czacie, przesyłanie plików uczestnikom i zadań do wykonania
- Ustawienia widoku okien przydatne w trakcie zajęć online oraz funkcje dodatkowe – statystyki, ustawianie tła, emotikony
- Opcja ankiety i zadawania pytań przez formularz
- Współdzielenie plików, programów i okien do pokazywania uczestnikom
- Włączanie filmów oraz obsługa wirtualnej tablicy
- Breakout rooms – podział na podgrupy i przypisywanie uczestników do zespołów
- Ustawienia i przydane funkcje Zoom’a
Moduł 2. Obsługa Clickmeeting
- Obsługa panelu administracyjnego platformy, generowanie statystyk i ocen ze spotkania
- Biblioteka plików, obsługa nagrań oraz zapis czatu i trybu zadawania pytań Q&A
- Ustawienia wyglądu oraz funkcjonalności platformy i wirtualnych pokojów, strona profilowa oraz integracje z Paypal i PayU
- Planowanie spotkań, szkoleń oraz zapraszanie uczestników, ustawienia audio, video, trybu spotkania i nagrywania
- Czat i komunikacja w trybie moderowanym, praca z biblioteką plików i materiałami własnymi
- Funkcje wirtualnej tablicy i moduł współpracy, udostępnianie ekranu w oknie przeglądarki oraz za pomocą aplikacji
- Korzystanie z modułu wyświetlania filmów, tworzenie ankiet i testów na platformie
- Tryb Q&A i zarządzanie pytaniami, funkcja Call to action
- Streaming na Facebooku oraz YouTube
- Praca w podgrupach – podpokoje, czyli breakout room
Moduł 3. Obsługa Microsoft Teams
- Pobieranie aplikacji i logowanie w Teams, tworzenie zespołów i dołączanie członków
- Planowanie spotkań (lekcji, warsztatów), zapraszanie uczestników (gości oraz członków zespołów) oraz dołączanie do spotkań z punktu widzenia uczestnika
- Ustawianie szczegółowych parametrów (opcji) spotkania – poczekalnia, uprawnienia do prezentowania
- Uruchamianie spotkania, ustawienia audio-wideo, ustawianie tła i obsługa opcji nagrywania
- Widok pokoju Teams i zarządzanie uczestnikami spotkania oraz listą obecności
- Komunikacja na czacie
- Osobne pokoje – podział na podgrupy i przypisywanie uczestników do zespołów
- Dodatkowe opcje – galeria widoku, notatki ze spotkania, kończenie spotkania
- Udostępnianie programów i okien do pokazywania uczestnikom
- Włączanie filmów oraz obsługa białej tablicy
Moduł 4. Obsługa Classroom
- Tworzenie zajęć (wirtualne grupy/klasy), dodawanie uczestników
- Menu zajęć, ustawienia (w tym dysk Google, dziennik ocen)
- Korespondencja z uczestnikami
- Przygotowywanie materiałów dla uczestników
- Przygotowywanie i ocenianie zadań
- Organizacja spotkań online (kalendarz i obsługa funkcji Google Meet)
Dla kogo jest to szkolenie?
Poznaj 4 najbardziej popularne platformy do pracy zdalnej!
PLUS
ESENCJA MERYTORYCZNA SZKOLENIA
+ Imienny, podpisany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w PDF, PO ODPOWIEDZI NA 3 PYTANIA, załączone do materiałów)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
VIP
Największa wartość za najlepszą cenę
+ Imienny, podpisany i wydrukowany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w pdf oraz tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku), BEZ KONIECZNOŚCI ODPOWIADANIA NA 3 PYTANIA
+ Nowoczesne pudełko 10x10 cm z pendrive'em, z nagraniem całego szkolenia oraz materiałami szkoleniowymi (wysłane tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
Opinie o szkoleniu
Zobacz podobne szkolenia
Dorosły jak latarnia morska. Jakiego przewodnictwa potrzebują dzieci?
Już od 67 zł
Dostępne natychmiast
Rozmowa doradcza z uczniem w poradnictwie kariery
Już od 67 zł
Dostępne natychmiast
Rozmowa doradcza z uczniem - od podstaw
Już od 67 zł
Dostępne natychmiast
Talenty dziecka – jak je odkrywać ? – wg typologii osobowości MBTI
Już od 67 zł
Dostępne natychmiast