Małgorzata Taraszkiewicz
PSYCHOLOG EDUKACYJNY, NEUROMETODYK
SZKOLENIOWIEC, AUTORKA PORADNIKÓW I MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH, METODYK ZDALNEGO NAUCZANIA
Ekspert ds. diagnozy strategii uczenia się dzieci i dorosłych. Autorka i współautorka ponad 40 poradników edukacyjnych z zakresu nowoczesnej metodyki nauczania, bezpieczeństwa w szkole, wspierania rozwoju talentów i e-kursów oraz setek artykułów w prasie oświatowej i menadżerskiej. W przeszłości: nauczyciel akademicki na Wydziale Psychologii UW, budowniczy CODN (dziś ORE), szef PIP, Medioteki i redaktor naczelny Wydawnictw CODN, koordynator wielu międzynarodowych i krajowych programów edukacyjnych. Wykreowała i była redaktorem naczelnym kilku e-czasopism dla rodziców i nauczycieli, m.in. TRENDY Uczenie się w XXI wieku (CODN), Awangarda w Edukacji, Wielka Zabawa. Autorka projektu INDYWIDUALNI.PL, w tym baterii testów psychometrycznych do diagnozy potrzeb edukacyjnych (strategii uczenia się). Koordynator kampanii Wielka Gra o Potencjał i Zdrowie Dzieci, w ramach której powstała e-poradnia dla rodziców (www.eporadniadlarodzicow.pl) oraz wydawany jest magazyn „Mam Dziecko w Szkole”. Prezes Europejskiego Stowarzyszenia Psychologów i Pedagogów Szkolnych. Zajmuje się propagowaniem i wdrażaniem innowacyjnych programów edukacyjnych na rzecz rozwijania potencjału ludzkiego i budowania modelu szkoły 21 wieku.
Agnieszka Koluch-Horbowicz
TRENER, KOGNITYWISTA, NAUCZYCIEL
DORADCA ZAWODOWY, TRENER, PEDAGOG
Z wykształcenia kognitywistka, etnolingwistka, trener, pracuje również jako nauczyciel języka angielskiego – głównie z dziećmi. Certyfikowany trener FamilyLab, prowadzi seminaria inspirujące dla rodziców i osób pracujących z dziećmi. Pasjonatka Porozumienia bez Przemocy oraz edukacji alternatywnej.