Zaznacz stronę
perfekcyjna_autoprezentacja

Perfekcyjna autoprezentacja

p

Dostępność szkolenia:

dostępne natychmiast/ Natychmiastowy dostęp do materiałów!

Termin szkolenia:

Prowadzący:

Agnieszka Ciereszko
[

Cena szkolenia:

47,00 67,00 

Szukając pracy, każdy wcześniej czy później stanie przed upragnioną wizytą u pracodawcy.

Od tego spotkania zależeć będzie czy dostaniesz pracę czy też nie. Do spotkania tego należy więc się doskonale przygotować. Skorzystaj ze szkolenia, podczas którego dowiesz się o co zapyta Cię pracodawca, jak zrobić dobre wrażenie oraz jak zarządzać swoim wizerunkiem.

Dlaczego warto kupić to szkolenie?

Dowiesz się w jaki sposób personal branding może pomóc Ci lub przeszkodzić w otrzymaniu wymarzonej pracy oraz dlaczego należy dbać o zdrową samoocenę. Podczas szkolenia nauczysz się też odpowiadać na pytania pracodawcy i dostaniesz pakiet materiałów do pracy własnej. Jeśli chcesz poznać tajemnice doskonałej autoprezentacji – skorzystaj ze szkolenia.

Program szkolenia

Jak zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej?
Poczucie własnej wartości w pigułce
Personal branding w sieci

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla wszystkich, którzy chcą świadomie szukać zatrudnienia
Dla osób, które chcą inwestować w rozwój osobisty
Dla tych, którzy potrzebują wsparcia w przygotowywaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej

Warianty szkolenia

Zdobądź pracę dzięki pracy nad swoim wizerunkiem!

Opinie o szkoleniu

Dziękuję pięknie, spotkanie jak zawsze – super wiedza.

Super, treściwie, doszły nowe linki, pozdrawiam.

Bardzo przydatne, dużo użytecznej wiedzy, skorzystam z kolejnych webinarów na pewno.

Bardzo fajne i przydatne szkolenie.

Webinar bardzo super, wiele interesujących rzeczy. Filmik super.

Wyczerpany temat, super omówienie i przykłady. Cenne uwagi i ćwiczenia do wykorzystania.

Korzystasz natychmiast

Korzystasz natychmiast

Powtarzasz kiedy chcesz

Powtarzasz kiedy chcesz

Oszczędzasz czas

Oszczędzasz czas

Dostajesz materiały i Certyfikat

Dostajesz materiały i Certyfikat

Jak korzystać z webinaru?

PŁATNOŚĆ

Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Jeśli już posiadasz konto, zaloguj się i dokonaj zakupu. Płatności możesz dokonać przelewem elektronicznym (współpracujemy z Przelewy24 oraz PayPal), dzięki niemu dostęp do szkoleń otrzymasz w ciągu kilku sekund! Jeśli chcesz zrobić przelew samodzielnie lub wpłacić pieniądze w banku czy na poczcie, będziesz potrzebować numeru konta. Napisz do Nas emaila, dostaniesz dane do płatności ale cały proces zakupu wydłuży się do 3 dni roboczych (musimy zaksięgować przelew).

FAKTURA

Jeśli chcesz, abyśmy najpierw wystawili Ci fakturę, którą zapłaci Twoja firma lub instytucja, napisz do nas emaila w tej sprawie. Jeśli chcesz sam zapłacić i potrzebujesz faktury, w formularzu zamówienia wpisz dokładne dane, a dokument wyślemy do Ciebie w osobnym emailu.
Jeśli masz pytania dzwoń, pisz: 603 782 713 lub kontakt@akademiawebinaru.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Kiedy już dokonasz płatności, sprawdź swoje konto na naszej Akademii (Moje konto>Pliki do pobrania) – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Pracujemy na plikach pdf, mp4 i mp3 – otworzysz je zatem na każdym urządzeniu. Materiały na Twoim koncie przechowywane są bezterminowo od daty zakupu. Możesz więc w dowolnym momencie z nich skorzystać lub zapisać je u siebie w komputerze, a my nie zabierzemy Ci do nich dostępu, chyba że usuniesz swoje konto. To jeden z naszych atutów!

CERTYFIKAT

Jeśli skorzystasz z wersji PLUS, odeślij do nas odpowiedzi na pytania do certyfikatu, dołączone do materiałów szkoleniowych. Gotowy do wydrukowania certyfikat, odeślemy Ci najszybciej jak to możliwe (z reguły tego samego dnia lub następnego). Jeśli skorzystałeś z wersji VIP, nadamy do Ciebie przesyłkę Pocztą Polską na wskazany adres. W naszej Akademii nie płacisz dodatkowo za przesyłkę! To nasz kolejny atut.