targi_pracy

Organizacja targów i giełd pracy – od strategii do realizacji

47,00 67,00 

 
Szkolenie dostępne “od ręki” – kup i korzystaj od razu.
 
Udział w targach pracy należy do jednej ze strategii rekrutacyjnych pracodawców. Targi i giełdy dają unikatową szansę, na spotkanie w jednym miejscu i czasie większej liczby potencjalnych kandydatów a nawet na zainteresowanie naszą ofertą tych, którzy do tej pory nie myśleli o zatrudnieniu w naszej firmie. Przez ostatnie ćwierć wieku wokół targów narosło wiele nieporozumień. Tylko niewielka część wystawców podejmuje decyzje o zatrudnieniu podczas trwania imprezy. Z reguły targi dopiero rozpoczynają procesy rekrutacyjne. Jeśli więc chcesz dowiedzieć się, jak zorganizować targi, z których zarówno klienci indywidualni jak i przedstawiciele firm wyjdą usatysfakcjonowani, albo jeśli reprezentujesz dział HR firmy i zastanawiasz się, czy wasz udział tego typu imprezie ma sens, albo po prostu i chcesz się dowiedzieć, co może dać udział w targach pracy to szkolenie jest dla Ciebie.
 
Dlaczego warto kupić szkolenie?
 
Po webinarze będziesz wiedział, jaki przyjąć harmonogram prac, przy organizacji targów pracy. Poznasz zasady tworzenia strategii organizacji i strategii komunikacyjnej. Zyskasz argumenty w polemikach z adwersarzami. Będziesz wiedział jak o targach opowiadać, jak do udziału w nich zachęcać obie strony i jak współpracować z mediami. Podczas szkolenia zniwelujemy najczęstsze błędy w komunikacji z wystawcami, klientami indywidualnymi i mediami. Przygotujemy naszą opowieść o targach dla wszystkich grup interesariuszy (VIP, pracodawcy i inni wystawcy instytucjonalni, klienci indywidualni) i zaplanujemy przestrzeń targową oraz działania marketingowe. UWAGA! Każdy z uczestników otrzyma darmowego e-booka!
 

Prowadzący:Zbigniew Brzeziński
Wyczyść
SKU: brak Kategoria:

Opis webinaru

Stań się profesjonalnym organizatorem i łącz ludzi ze sobą!

Program szkolenia:

  • Jak targi organizuje się w Europie?
  • Jak przygotować strategię organizacji targów? (jakie pytania musisz sobie postawić, nim zaczniesz)
  • Jak zaprosić uczestników, czyli strategia komunikacyjna?
  • Jak współpracować z mediami?
  • Jak opowiadać o targach?
  • Dlaczego warto zrobić akcję „Przygotuj się do targów”?

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla przedstawicieli wszystkich typów organizacji, które organizują targi i giełdy pracy (Urzędy Pracy, OHP, Akademickie Biura Karier, niepubliczne agencje zatrudnienia, portale rekrutacyjne)
  • Dla przedstawicieli działów HR i przedstawicieli pracodawców odpowiedzialnych za procesy rekrutacyjne organizacji
  • Dla przedstawicieli agencji zatrudnienia i headhunterskich doradzających firmom w realizacji procesów rekrutacyjnych
  • Dla pośredników pracy, doradców zawodowych i coachów kariery

Która wersja szkolenia jest dla Ciebie?

Korzystasz natychmiast

Korzystasz natychmiast

Powtarzasz kiedy chcesz

Powtarzasz kiedy chcesz

Oszczędzasz czas

Oszczędzasz czas

Dostajesz materiały i Certyfikat

Dostajesz materiały i Certyfikat

Co uczestnicy mówią o naszych szkoleniach?

Profesjonalne przedstawienie tematu szkolenia, wyniosłam dużo z tego szkolenia jako osoba która pierwszy raz ma do czynienia z targami pracy. Widać, że prowadzący ma dużą wiedzę na temat organizacji targów i chętnie się nią dzieli. Gorąco polecam.

Bardzo ciekawy materiał i dużo podpowiedzi. Dla mnie to nowość i na pewno skorzystam!

Cała masa narzędzi i ciekawych inspiracji, z których na pewno będę czerpać. Dziękuję!

Jak skorzystać z webinaru?

Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Po otrzymaniu potwierdzenia mailem, sprawdź swoje konto na naszej Akademii – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Będziesz mógł je pobrać na swój komputer. Pracujemy na plikach pdf, mp4 i mp3 – otworzysz je zatem na każdym urządzeniu. Materiały na Twoim koncie przechowywane są przez 12 miesięcy od daty zakupu. Masz więc dużo czasu na zapisanie ich u siebie. Odpowiesz jeszcze na 3 proste pytania do certyfikatu, dołączone do materiałów i odeślesz je nam w treści maila. Podpisany certyfikat na Twoje imię i nazwisko doślemy maksymalnie w ciągu 1 dnia. Będzie gotowy do wydrukowania! Jeśli masz pytania dzwoń, pisz smsy: 603 782 713. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Jakie są wymogi udziału w szkoleniu?
By wziąć udział w webinarze, potrzebujesz jedynie komputer lub tablet z dostępem do Internetu oraz kubek ulubionej kawy lub herbaty! Korzystamy z narzędzia ClickMeeting, które nie wymaga instalowania po stronie uczestnika żadnego oprogramowania ani dodatkowych rejestracji. Nie musisz mieć także kamerki ani mikrofonu. Dla komfortu możesz jednak chcieć założyć słuchawki, ale zostawiamy to Tobie 🙂