60 zł – 80 zł
Targi i giełdy dają unikatową szansę, na spotkanie w jednym miejscu i czasie większej liczby potencjalnych kandydatów a nawet na zainteresowanie naszą ofertą tych, którzy do tej pory nie myśleli o zatrudnieniu w naszej firmie. Przez ostatnie ćwierć wieku wokół targów narosło wiele nieporozumień. Tylko niewielka część wystawców podejmuje decyzje o zatrudnieniu podczas trwania imprezy. Z reguły targi dopiero rozpoczynają procesy rekrutacyjne.
Jeśli więc chcesz dowiedzieć się, jak zorganizować targi, z których zarówno klienci indywidualni jak i przedstawiciele firm wyjdą usatysfakcjonowani, albo jeśli reprezentujesz dział HR firmy i zastanawiasz się, czy wasz udział tego typu imprezie ma sens, albo po prostu i chcesz się dowiedzieć, co może dać udział w targach pracy to szkolenie jest dla Ciebie.
Po webinarze będziesz wiedział, jaki przyjąć harmonogram prac, przy organizacji targów pracy. Poznasz zasady tworzenia strategii organizacji i strategii komunikacyjnej.
Zyskasz argumenty w polemikach z adwersarzami. Będziesz wiedział jak o targach opowiadać, jak do udziału w nich zachęcać obie strony i jak współpracować z mediami. Podczas szkolenia zniwelujemy najczęstsze błędy w komunikacji z wystawcami, klientami indywidualnymi i mediami.
Przygotujemy naszą opowieść o targach dla wszystkich grup interesariuszy (VIP, pracodawcy i inni wystawcy instytucjonalni, klienci indywidualni) i zaplanujemy przestrzeń targową oraz działania marketingowe. UWAGA! Każdy z uczestników otrzyma darmowego e-booka!