elastyczne formy zatrudnienia

Elastyczne formy zatrudnienia

47,00 67,00 

 
Szkolenie dostępne “od ręki” – kup i korzystaj od razu.
 
Jak skutecznie i wiarygodnie doradzać podopiecznym i klientom w planowaniu kariery edukacyjno – zawodowej? Zdecydowanie należy zacząć od gromadzenia aktualnych informacji, dotyczących bieżącej sytuacji i mechanizmów zachodzących na rynku pracy. Bez tej wiedzy nie będziesz potrafił pomóc w wyborze zawodu, nie będziesz wiedział jak połączyć potrzeby klienta z formą jego zatrudnienia, nie dowiesz się na czym polega dziś rekrutacja i na co zwracają uwagę pracodawcy.
 
Dlaczego warto kupić szkolenie?
 
Zyskasz praktyczną wiedzę z zakresu aktualnej sytuacji na rynku pracy. Już następnego dnia po szkoleniu będziesz mógł wykorzystać w swojej pracy zawodowej. Skutecznie doradzisz klientowi czym są elastyczne formy zatrudnienia, których unikać, a które śmiało wykorzystywać. Job sharing, rotation, leasing pracowniczy czy telepraca – zdobądź aktualne informacje na temat elastycznych form zatrudnienia. Zapraszamy!
 

Prowadzący:Agnieszka Ciereszko
Wyczyść
SKU: brak Kategoria:

Opis webinaru

Program szkolenia:

  • Korzyści i ograniczenia wynikające z elastycznych form zatrudnienia
  • Umowy terminowe i w niepełnym wymiarze czasu pracy
  • Telepraca i praca na wezwanie
  • Umowy cywilnoprawne i praca nakładcza
  • Leasing pracowniczy i outsourcing
  • Job sharing, job rotation i samozatrudnienie

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla doradców zawodowych
  • Dla pośredników pracy
  • Dla szkoleniowców, trenerów
  • Dla osób, pracujących w urzędach pracy

Która wersja szkolenia jest dla Ciebie?

Korzystasz natychmiast

Korzystasz natychmiast

Powtarzasz kiedy chcesz

Powtarzasz kiedy chcesz

Oszczędzasz czas

Oszczędzasz czas

Dostajesz materiały i Certyfikat

Dostajesz materiały i Certyfikat

Co uczestnicy mówią o tym szkoleniu?

Aktualne wiadomości, trudny temat podany w ciekawy sposób – z przykładami! Polecam!

Super forma, dziękuję!

Większości nazw nie znałam, a teraz proszę! Mam nową wiedzę 😉

Jak skorzystać z webinaru?

Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Po otrzymaniu potwierdzenia mailem, sprawdź swoje konto na naszej Akademii – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Będziesz mógł je pobrać na swój komputer. Pracujemy na plikach pdf, mp4 i mp3 – otworzysz je zatem na każdym urządzeniu. Materiały na Twoim koncie przechowywane są przez 12 miesięcy od daty zakupu. Masz więc dużo czasu na zapisanie ich u siebie. Odpowiesz jeszcze na 3 proste pytania do certyfikatu, dołączone do materiałów i odeślesz je nam w treści maila. Podpisany certyfikat na Twoje imię i nazwisko doślemy maksymalnie w ciągu 1 dnia. Będzie gotowy do wydrukowania! Jeśli masz pytania dzwoń, pisz smsy: 603 782 713. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Jakie są wymogi udziału w szkoleniu?
By wziąć udział w webinarze, potrzebujesz jedynie komputer lub tablet z dostępem do Internetu oraz kubek ulubionej kawy lub herbaty! Korzystamy z narzędzia ClickMeeting, które nie wymaga instalowania po stronie uczestnika żadnego oprogramowania ani dodatkowych rejestracji. Nie musisz mieć także kamerki ani mikrofonu. Dla komfortu możesz jednak chcieć założyć słuchawki, ale zostawiamy to Tobie 🙂