Zaznacz stronę
Start
10 lutego 2021 20:00
Koniec
10 lutego 2021 22:00

Status

91 Qty Available

9 Has Sold

poszukiwanie_pracy

Proces doradczy w obszarze poszukiwania zatrudnienia

p

Dostępność szkolenia:

dostępne w terminie/ Natychmiastowy dostęp do materiałów!

Termin szkolenia:

Start
10 lutego 2021 20:00
Koniec
10 lutego 2021 22:00

Prowadzący:

Agnieszka Ciereszko
[

Cena szkolenia:

47,00 67,00 

Odśwież wiedzę i naucz się doradzać jak szukać pracy

Zapraszamy do skorzystania ze szkolenia na temat wsparcia klientów/podopiecznych w poszukiwaniu zatrudnienia (szczególnie w obecnie trudnych czasach). Odświeżysz swoją wiedzę na temat nowoczesnych metod i technik szukania pracy, a także dowiesz się jak zaplanować proces doradczy w tym obszarze. Otrzymasz aktualne informacje na temat korzystania z serwisów społecznościowych, typu LinkedIn, do nawiązywania kontaktów zawodowych w każdej branży. Pokażemy Ci jak może wyglądać nowoczesne Curriculum Vitae, zwłaszcza w wersji cyfrowej. Zebraliśmy nasze doświadczenia i dostępne wskazówki dotyczące procesu rekrutacyjnego, począwszy od tradycyjnej rozmowy kwalifikacyjnej, rozmowy przez telefon z rekruterem, rozmowy przez komunikatory internetowe i wirtualne pokoje, na złożonym Assessment Centre kończąc. Damy Ci też kilka praktycznych narzędzi do pracy podczas procesu doradczego z klientem.

Dlaczego warto kupić to szkolenie?

Dowiesz się jak aktualnie wygląda proces rekrutacyjny, czym jest networking w poszukiwaniu pracy i jak przygotować dokumenty aplikacyjne, aby zainteresowały pracodawcę. Pokażemy Ci jak może wyglądać rozmowa doradcza z klientem/podopiecznym w obszarze szukania zatrudnienia. Poznasz nowoczesne techniki wyszukania potencjalnych pracodawców. Bądź na bieżąco! Zapraszamy!

Program szkolenia

Jak doradzać klientom/podopiecznym w obszarze poszukiwania pracy?
Dokumenty aplikacyjne - tradycyjne i cyfrowe
Proces rekrutacyjny - od rozmowy do assessment centre
Networking – wykorzystanie sieci kontaktów oraz serwisów społecznościowych
Metody i techniki poszukiwania pracy

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla doradców zawodowych i szkolnych doradców zawodowych
Dla szkoleniowców, trenerów, freelancerów
Dla pośredników pracy i osoby odpowiedzialne za rekrutację
Dla wychowawców, środowiskowych animatorów, pracowników socjalnych

Warianty szkolenia

Bądź na bieżąco – doradzaj skutecznie!

Opinie o szkoleniu

Super sprawa bez wychodzenia z biura dużo przydatnych informacji.

Pierwszy raz uczestniczyłam w webinarze i na pewno nie ostatni. Dziękuję za cenne uwagi i wskazówki.

Fajnie, ciekawie, nowatorsko, rzeczowo, na temat

Bardzo ciekawa część dotycząca networkingu- może osobny webinar na ten temat? 🙂 🙂

Dużo ciekawych informacji, potężna piguła wiedzy praktycznej, gratulujemy i dziękujemy!

Super, świetna forma, konkretna prowadząca.

Korzystasz natychmiast

Korzystasz natychmiast

Powtarzasz kiedy chcesz

Powtarzasz kiedy chcesz

Oszczędzasz czas

Oszczędzasz czas

Dostajesz materiały i Certyfikat

Dostajesz materiały i Certyfikat

Jak korzystać z webinaru?

PŁATNOŚĆ

Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Jeśli już posiadasz konto, zaloguj się i dokonaj zakupu. Płatności możesz dokonać przelewem elektronicznym (współpracujemy z Przelewy24 oraz PayPal), dzięki niemu dostęp do szkoleń otrzymasz w ciągu kilku sekund! Jeśli chcesz zrobić przelew samodzielnie lub wpłacić pieniądze w banku czy na poczcie, będziesz potrzebować numeru konta. Napisz do Nas emaila, dostaniesz dane do płatności ale cały proces zakupu wydłuży się do 3 dni roboczych (musimy zaksięgować przelew).

FAKTURA

Jeśli chcesz, abyśmy najpierw wystawili Ci fakturę, którą zapłaci Twoja firma lub instytucja, napisz do nas emaila w tej sprawie. Jeśli chcesz sam zapłacić i potrzebujesz faktury, w formularzu zamówienia wpisz dokładne dane, a dokument wyślemy do Ciebie w osobnym emailu.
Jeśli masz pytania dzwoń, pisz: 603 782 713 lub kontakt@akademiawebinaru.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Kiedy już dokonasz płatności, sprawdź swoje konto na naszej Akademii (Moje konto>Pliki do pobrania) – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Pracujemy na plikach pdf, mp4 i mp3 – otworzysz je zatem na każdym urządzeniu. Materiały na Twoim koncie przechowywane są bezterminowo od daty zakupu. Możesz więc w dowolnym momencie z nich skorzystać lub zapisać je u siebie w komputerze, a my nie zabierzemy Ci do nich dostępu, chyba że usuniesz swoje konto. To jeden z naszych atutów!

CERTYFIKAT

Jeśli skorzystasz z wersji PLUS, odeślij do nas odpowiedzi na pytania do certyfikatu, dołączone do materiałów szkoleniowych. Gotowy do wydrukowania certyfikat, odeślemy Ci najszybciej jak to możliwe (z reguły tego samego dnia lub następnego). Jeśli skorzystałeś z wersji VIP, nadamy do Ciebie przesyłkę Pocztą Polską na wskazany adres. W naszej Akademii nie płacisz dodatkowo za przesyłkę! To nasz kolejny atut.