Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Proces doradczy w obszarze poszukiwania zatrudnienia

Proces doradczy w obszarze poszukiwania zatrudnienia

DOSTĘPNOŚĆ SZKOLENIA:
Dostępne natychmiast / Dostęp do materiałów od razu po zakupie
PROWADZĄCY:
Anna Sarczyńska
CENA SZKOLENIA:
67 zł - 107 zł
Najniższa cena ( 22 czerwca 2025 ): 67 

Odśwież wiedzę i naucz się doradzać jak szukać pracy

Zapraszamy do skorzystania ze szkolenia na temat wsparcia klientów/podopiecznych w poszukiwaniu zatrudnienia (szczególnie w obecnie trudnych czasach). Odświeżysz swoją wiedzę na temat nowoczesnych metod i technik szukania pracy, a także dowiesz się jak zaplanować proces doradczy w tym obszarze. Otrzymasz aktualne informacje na temat korzystania z serwisów społecznościowych, typu LinkedIn, do nawiązywania kontaktów zawodowych w każdej branży. Pokażemy Ci jak może wyglądać nowoczesne Curriculum Vitae, zwłaszcza w wersji cyfrowej. Zebraliśmy nasze doświadczenia i dostępne wskazówki dotyczące procesu rekrutacyjnego, począwszy od tradycyjnej rozmowy kwalifikacyjnej, rozmowy przez telefon z rekruterem, rozmowy przez komunikatory internetowe i wirtualne pokoje, na złożonym Assessment Centre kończąc. Damy Ci też kilka praktycznych narzędzi do pracy podczas procesu doradczego z klientem.

Dlaczego warto kupić to szkolenie?

Dowiesz się jak aktualnie wygląda proces rekrutacyjny, czym jest networking w poszukiwaniu pracy i jak przygotować dokumenty aplikacyjne, aby zainteresowały pracodawcę. Pokażemy Ci jak może wyglądać rozmowa doradcza z klientem/podopiecznym w obszarze szukania zatrudnienia. Poznasz nowoczesne techniki wyszukania potencjalnych pracodawców. Bądź na bieżąco! Zapraszamy!

 

UWAGA! Szkolenie odbywa się w terminie 30 września 2021 w godz. 20:00-22:00. Link do wirtualnego pokoju zostanie przesłany emailem w dniu szkolenia.

Program szkolenia

Jak doradzać klientom/podopiecznym w obszarze poszukiwania pracy?

Networking – wykorzystanie sieci kontaktów oraz serwisów społecznościowych

Dokumenty aplikacyjne - tradycyjne i cyfrowe

Metody i techniki poszukiwania pracy

Proces rekrutacyjny - od rozmowy do assessment centre

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla doradców zawodowych i szkolnych doradców zawodowych
Dla pośredników pracy i osoby odpowiedzialne za rekrutację
Dla szkoleniowców, trenerów, freelancerów
Dla wychowawców, środowiskowych animatorów, pracowników socjalnych
Warianty szkolenia

Bądź na bieżąco – doradzaj skutecznie!

PLUS

ESENCJA MERYTORYCZNA SZKOLENIA

+ Szkolenie wideo (120 min.)
+ Materiały ze szkolenia – do pobrania online
+ Imienny, podpisany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w PDF, PO ODPOWIEDZI NA 3 PYTANIA, załączone do materiałów)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
67
Dodaj do koszyka dostępne natychmiast

VIP

Największa wartość za najlepszą cenę

+ Szkolenie wideo (120 min.)
+ Materiały ze szkolenia – do pobrania online
+ Materiały dodatkowe dla dociekliwych – rozszerzające temat
+ Imienny, podpisany i wydrukowany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w pdf oraz tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku), BEZ KONIECZNOŚCI ODPOWIADANIA NA 3 PYTANIA
+ Nowoczesne pudełko 10x10 cm z pendrive'em, z nagraniem całego szkolenia oraz materiałami szkoleniowymi (wysłane tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
107
Dodaj do koszyka dostępne natychmiast

Opinie o szkoleniu

Pierwszy raz uczestniczyłam w webinarze i na pewno nie ostatni. Dziękuję za cenne uwagi i wskazówki.
Dużo ciekawych informacji, potężna piguła wiedzy praktycznej, gratulujemy i dziękujemy!
Bardzo ciekawa część dotycząca networkingu- może osobny webinar na ten temat? :) :)
Super sprawa bez wychodzenia z biura dużo przydatnych informacji.
Fajnie, ciekawie, nowatorsko, rzeczowo, na temat
Super, świetna forma, konkretna prowadząca.

Jak korzystać z webinaru?

PŁATNOŚĆ

Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Jeśli już posiadasz konto, zaloguj się i dokonaj zakupu. Płatności możesz dokonać przelewem elektronicznym (współpracujemy z Przelewy24), dzięki niemu dostęp do szkoleń otrzymasz w ciągu kilku sekund! Jeśli chcesz zrobić przelew samodzielnie lub wpłacić pieniądze w banku czy na poczcie, będziesz potrzebować numeru konta. Napisz do Nas emaila, dostaniesz dane do płatności ale cały proces zakupu wydłuży się do 3 dni roboczych (musimy zaksięgować przelew).

Faktura

Jeśli chcesz, abyśmy najpierw wystawili Ci fakturę, którą zapłaci Twoja firma lub instytucja, napisz do nas emaila w tej sprawie. Jeśli chcesz sam zapłacić i potrzebujesz faktury, w formularzu zamówienia wpisz dokładne dane, a dokument wyślemy do Ciebie w osobnym emailu. Jeśli masz pytania dzwoń, pisz: 603 782 713 lub kontakt@akademiawebinaru.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Kiedy już dokonasz płatności, sprawdź swoje konto na naszej Akademii (Moje konto>Zaloguj się>Twoje dostępne kursy) – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Materiały na Twoim koncie przechowywane są bezterminowo od daty zakupu. Możesz więc w dowolnym momencie z nich skorzystać lub zapisać je u siebie w komputerze, a my nie zabierzemy Ci do nich dostępu, chyba że usuniesz swoje konto. To jeden z naszych atutów!

Certyfikat

Jeśli skorzystasz z wersji PLUS, wykonaj prosty quiz na końcu szkolenia. Gotowy do wydrukowania certyfikat, odeślemy Ci najszybciej jak to możliwe (z reguły tego samego dnia lub następnego). Jeśli skorzystałeś z wersji VIP, nadamy do Ciebie przesyłkę w specjalnej kopercie. Jeśli mieszkasz za granicą i wybierzesz wersję z tradycyjną wysyłką, obowiązuje dodatkowa dopłata, poinformujemy Cię o tym.