Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Pośrednictwo pracy w instytucjach rynku pracy

Pośrednictwo pracy w instytucjach rynku pracy

DOSTĘPNOŚĆ SZKOLENIA:
Dostępne natychmiast / Dostęp do materiałów od razu po zakupie
PROWADZĄCY:
Anna Rypina
CENA SZKOLENIA:
67 zł - 107 zł
Najniższa cena ( 28 kwietnia 2025 ): 67 

Poznaj tajniki pośrednictwa pracy.

Trenerka z wieloletnim doświadczeniem w temacie pośrednictwa przedstawi ciekawe metody i narzędzia do nawiązywania relacji z pracodawcami oraz pozyskiwania ofert pracy. Jeśli poszukujesz inspiracji do pracy i aktualnych informacji – skorzystaj ze szkolenia.

Dlaczego warto kupić to szkolenie?

Dowiesz się w jaki sposób podejmować i utrzymywać kontakty z pracodawcami i jak pozyskiwać oferty pracy. Otrzymasz potężną dawkę wiedzy na temat organizacji giełd i targów pracy w swoim miejscu zatrudnienia oraz będziesz wiedział w jaki sposób tworzyć sieć współpracy z partnerami ryku pracy.

Pokażemy Ci jak może wyglądać promocja zatrudnienia i aktywizacji zawodowej. Zapraszamy!

Program szkolenia

Podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami

Metody pozyskiwania ofert pracy

Organizacja giełd i targów pracy

Współpraca z partnerami rynku pracy – promocja zatrudnienia i aktywizacji zawodowej

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla pośredników pracy, specjalistów ds. rozwoju
Dla pracowników instytucji rynku pracy
Dla doradców zawodowych
Warianty szkolenia

Rozwijaj warsztat pośrednika pracy!

PLUS

ESENCJA MERYTORYCZNA SZKOLENIA

+ Szkolenie wideo (110 min.)
+ Materiały ze szkolenia – do pobrania online
+ Imienny, podpisany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w PDF, PO ODPOWIEDZI NA 3 PYTANIA, załączone do materiałów)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
67
Dodaj do koszyka dostępne natychmiast

VIP

Największa wartość za najlepszą cenę

+ Szkolenie wideo (110 min.)
+ Materiały ze szkolenia – do pobrania online
+ Materiały dodatkowe dla dociekliwych – rozszerzające temat
+ Imienny, podpisany i wydrukowany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w pdf oraz tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku), BEZ KONIECZNOŚCI ODPOWIADANIA NA 3 PYTANIA
+ Nowoczesne pudełko 10x10 cm z pendrive'em, z nagraniem całego szkolenia oraz materiałami szkoleniowymi (wysłane tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
107
Dodaj do koszyka dostępne natychmiast

Opinie o szkoleniu

Dla mnie to trudny temat, muszę bowiem szukać pracodawców sama – szkolenie pomogło mi, mam więcej metody w jaki sposób rozmawiać z firmami.
Szkolenie bardzo mi się podobało tym bardziej, że po raz pierwszy uczestniczyłam, z pewnością skorzystam z takiej formy szkolenia.
Najciekawsze dla mnie były informacje jak organizować targi, niedługo mnie to czeka, więc tym bardziej jestem zadowolona :)
Konkretne metody współpracy z pracodawcami, jestem zadowolona!
Super, wszystko zebrane w całość, pigułka wiedzy.
Dawka wiedzy! Pozdrawiam wszystkie OHP!

Jak korzystać z webinaru?

PŁATNOŚĆ

Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Jeśli już posiadasz konto, zaloguj się i dokonaj zakupu. Płatności możesz dokonać przelewem elektronicznym (współpracujemy z Przelewy24), dzięki niemu dostęp do szkoleń otrzymasz w ciągu kilku sekund! Jeśli chcesz zrobić przelew samodzielnie lub wpłacić pieniądze w banku czy na poczcie, będziesz potrzebować numeru konta. Napisz do Nas emaila, dostaniesz dane do płatności ale cały proces zakupu wydłuży się do 3 dni roboczych (musimy zaksięgować przelew).

Faktura

Jeśli chcesz, abyśmy najpierw wystawili Ci fakturę, którą zapłaci Twoja firma lub instytucja, napisz do nas emaila w tej sprawie. Jeśli chcesz sam zapłacić i potrzebujesz faktury, w formularzu zamówienia wpisz dokładne dane, a dokument wyślemy do Ciebie w osobnym emailu. Jeśli masz pytania dzwoń, pisz: 603 782 713 lub kontakt@akademiawebinaru.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Kiedy już dokonasz płatności, sprawdź swoje konto na naszej Akademii (Moje konto>Zaloguj się>Twoje dostępne kursy) – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Materiały na Twoim koncie przechowywane są bezterminowo od daty zakupu. Możesz więc w dowolnym momencie z nich skorzystać lub zapisać je u siebie w komputerze, a my nie zabierzemy Ci do nich dostępu, chyba że usuniesz swoje konto. To jeden z naszych atutów!

Certyfikat

Jeśli skorzystasz z wersji PLUS, wykonaj prosty quiz na końcu szkolenia. Gotowy do wydrukowania certyfikat, odeślemy Ci najszybciej jak to możliwe (z reguły tego samego dnia lub następnego). Jeśli skorzystałeś z wersji VIP, nadamy do Ciebie przesyłkę w specjalnej kopercie. Jeśli mieszkasz za granicą i wybierzesz wersję z tradycyjną wysyłką, obowiązuje dodatkowa dopłata, poinformujemy Cię o tym.