60 zł – 80 zł
Profesor psychologii Becky Wei-Ling Packard zdefiniowała mentoring w następujący sposób: długotrwała relacja między osobą bardziej i mniej doświadczoną, ukierunkowana na rozwój zawodowy, osobisty, lub akademicki. Inny, uznany znawca tej problematyki David Clutterbuck stwierdził, że jest to proces najsilniejszego rozwoju, jakiego może doświadczyć człowiek. Żeby jednak przyniósł efekt, musi „zadziałać”. Niniejszy webinar poświęcony jest właśnie temu: co zrobić, żeby mentoring był skuteczny? Zaprszamy!
Poszukamy odpowiedzi na pytanie: dlaczego się nie uda, gdy mentor nie będzie miał zdolności do zaprzyjaźnienia się i uczenia się od młodszych od siebie, albo będzie zazdrosny o własne sukcesy. Przyjrzymy się też bliżej temu: jakie korzyści z procesu wynosi mentor i jego podopieczni oraz organizacja, a z perspektywy doradcy, jak szkolić z zagadnienia mentoringu i pokazywać jego atuty podopiecznym. Na zachętę polecamy obejrzeć skok ze stratosfery Felixa Baumgartnera z 2012 roku TUTAJ, ponieważ projekt Red Bull Stratos to jest właśnie przykład skutecznego mentoringu.