gadżety doradcy zawodowego

Gadżety doradcy zawodowego

47,00 67,00 

 
Szkolenie dostępne “od ręki” – kup i korzystaj od razu.
 
W celu uatrakcyjnienia procesu doradczego i podniesienia jego skuteczności doradcy zawodowi, oprócz klasycznych metod, posługują się innowacyjnymi technikami z użyciem tzw. gadżetów doradczych. Jeśli chcesz rozwinąć swój warsztat pracy i poznać nowe metody – zapraszamy na webinar. Trener opowie jak i kiedy używać gadżetów w pracy doradcy kariery oraz pokaże te najprostsze i najbardziej skuteczne do zastosowania w pracy z klientem zarówno młodym jak i dorosłym.
 
Dlaczego warto kupić szkolenie?
 
Dowiesz się jaki jest cel stosowania gadżetów, w jaki sposób wspomagają proces doradczy. Trener zdefiniuje pojęcie gadżetu i udowodni, że nawet przedmioty codziennego użytku mogą stać się cenną pomocą w pracy z klientami. Poznasz zatem sposoby pracy z metaforą, wizualizacją, wykorzystania kart emocji, kostek, gier planszowych, układanek, pieczątek. Zdobędziesz również inspiracje w jaki sposób samodzielnie generować pomysły i tworzyć swoje gadżety doradcze. Zapraszamy!
 

Prowadzący:Filip Zaręba
Wyczyść
SKU: brak Kategoria:

Opis webinaru

Program szkolenia:

  • Jakich gadżetów używać w celu urozmaicenia procesu doradczego?
  • Jaki i kiedy używać gadżetów w pracy indywidualnej i grupowej?
  • Propozycje wykorzystania gadżetów do tematów/obszarów działania

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla doradców zawowodych i szkolnych doradców zawodowych
  • Dla trenerów, szkoleniowców i wszystkich osób zainteresowanych poradnictwem kariery
  • Dla psychologów, pedagogów

Która wersja szkolenia jest dla Ciebie?

Korzystasz natychmiast

Korzystasz natychmiast

Powtarzasz kiedy chcesz

Powtarzasz kiedy chcesz

Oszczędzasz czas

Oszczędzasz czas

Dostajesz materiały i Certyfikat

Dostajesz materiały i Certyfikat

Co uczestnicy mówią o tym szkoleniu?

Fajny webinar, daje podstawy do tego, by samemu – jako szkoleniowiec/doradca – rozruszać własną wyobraźnię tak, by prowadzone zajęcia były ciekawsze, lepiej i chętniej zapamiętywane. Duży plus za przykłady typu DIY: niski koszt, a obietnica sporych rezultatów. Przedstawione gadżety pozwolą lepiej poznać klienta i otworzyć się na współpracę – obopólna korzyść.

Bardzo interesujący temat, świetne pomysły do wykorzystania podczas zajęć.

Baardzo fajne szkolenie, proste, zrozumiałe. Wykorzystanie nowych form prowadzenia zajęć, wprowadzenie urozmaicenia tych zajęć prowadzonych przez doradcę. Dziękuję za nowe pomysły.

Jak skorzystać z webinaru?

Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Po otrzymaniu potwierdzenia mailem, sprawdź swoje konto na naszej Akademii – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Będziesz mógł je pobrać na swój komputer. Pracujemy na plikach pdf, mp4 i mp3 – otworzysz je zatem na każdym urządzeniu. Materiały na Twoim koncie przechowywane są przez 12 miesięcy od daty zakupu. Masz więc dużo czasu na zapisanie ich u siebie. Odpowiesz jeszcze na 3 proste pytania do certyfikatu, dołączone do materiałów i odeślesz je nam w treści maila. Podpisany certyfikat na Twoje imię i nazwisko doślemy maksymalnie w ciągu 1 dnia. Będzie gotowy do wydrukowania! Jeśli masz pytania dzwoń, pisz smsy: 603 782 713. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Jakie są wymogi udziału w szkoleniu?
By wziąć udział w webinarze, potrzebujesz jedynie komputer lub tablet z dostępem do Internetu oraz kubek ulubionej kawy lub herbaty! Korzystamy z narzędzia ClickMeeting, które nie wymaga instalowania po stronie uczestnika żadnego oprogramowania ani dodatkowych rejestracji. Nie musisz mieć także kamerki ani mikrofonu. Dla komfortu możesz jednak chcieć założyć słuchawki, ale zostawiamy to Tobie 🙂