Koszyk

Kwota: 250 

Zobacz koszykZamówienie

Akademia Kompetencji cyfrowych - platformy edukacyjne i szkoleniowe

Akademia Kompetencji cyfrowych - platformy edukacyjne i szkoleniowe

DOSTĘPNOŚĆ SZKOLENIA:
Dostępne natychmiast / Dostęp do materiałów od razu po zakupie
PROWADZĄCY:
Piotr Bachoński, Stanisław Bobula, Agnieszka Sip
CENA SZKOLENIA:
150 zł - 250 zł
Najniższa cena ( 28 marca 2025 ): 150 

Rozwiń z Nami swoje kompetencje cyfrowe!

Bez względu na to, czy dopiero wybierasz swoją platformę do pracy zdalnej, czy pracujesz już na konkretnej i szukasz nowej, alternatywnej, to szkolenie wprowadzi w Twoje życie zawodowe powiew konkretnych nowości. Porównasz platformy i nauczysz się wielu dodatkowych narzędzi, o których być może w ogóle nie wiedziałeś. Warto znać zasady działania wielu platform, ponieważ może okazać się, że Twoje szkolenia, konferencje czy spotkania online, mogą być jeszcze ciekawsze i bardziej aktywizujące! Skorzystaj z Akademii i zdobądź nową wiedzę i umiejętności. Jeśli nie jesteś pewien czy szkolenie spełni Twoje oczekiwania (co umiesz, a czego jeszcze nie potrafisz), napisz do Nas lub zadzwoń. Pomożemy Ci podjąć decyzję.

Dlaczego warto kupić to szkolenie?

W 4 modułach poznasz wszystkie potrzebne funkcjonalności 4 najbardziej popularnych i użytecznych platformy do pracy zdalnej w obszarze prowadzenia e-lekcji, e-szkoleń, e-konferencji i e-seminariów. Dowiesz się jak działa platforma Zoom, Clickmeeting, Classroom oraz Microsoft Teams. Każda z nich ma swoje cechy charakterystyczne i po szkoleniu będziesz potrafił ostatecznie wybrać, która jest najlepsza dla Ciebie, Twojej instytucji, organizacji czy firmy. 3 różnych prowadzących opowie Ci o swoich doświadczeniach z daną platformą, będziesz potrafił samodzielnie przećwiczyć wszystkie potrzebne narzędzia. Dzięki szkoleniu będziesz krok bliżej do bycia ekspertem pracy zdalnej i rozwinięcia swoich kompetencji cyfrowych.

Program szkolenia

Moduł 1. Obsługa Zoom

  • Planowanie spotkań i zapraszanie uczestników
  • Uruchamianie spotkania, ustawienia audio i wideo
  • Obsługa opcji nagrywania
  • Komunikacja na czacie, przesyłanie plików uczestnikom i zadań do wykonania
  • Ustawienia widoku okien przydatne w trakcie zajęć online oraz funkcje dodatkowe – statystyki, ustawianie tła, emotikony
  • Opcja ankiety i zadawania pytań przez formularz
  • Współdzielenie plików, programów i okien do pokazywania uczestnikom
  • Włączanie filmów oraz obsługa wirtualnej tablicy
  • Breakout rooms – podział na podgrupy i przypisywanie uczestników do zespołów
  • Ustawienia i przydane funkcje Zoom’a

Moduł 2. Obsługa Clickmeeting

  • Obsługa panelu administracyjnego platformy, generowanie statystyk i ocen ze spotkania
  • Biblioteka plików, obsługa nagrań oraz zapis czatu i trybu zadawania pytań Q&A
  • Ustawienia wyglądu oraz funkcjonalności platformy i wirtualnych pokojów, strona profilowa oraz integracje z Paypal i PayU
  • Planowanie spotkań, szkoleń oraz zapraszanie uczestników, ustawienia audio, video, trybu spotkania i nagrywania
  • Czat i komunikacja w trybie moderowanym, praca z biblioteką plików i materiałami własnymi
  • Funkcje wirtualnej tablicy i moduł współpracy, udostępnianie ekranu w oknie przeglądarki oraz za pomocą aplikacji
  • Korzystanie z modułu wyświetlania filmów, tworzenie ankiet i testów na platformie
  • Tryb Q&A i zarządzanie pytaniami, funkcja Call to action
  • Streaming na Facebooku oraz YouTube
  • Praca w podgrupach – podpokoje, czyli breakout room

Moduł 3. Obsługa Microsoft Teams

  • Pobieranie aplikacji i logowanie w Teams, tworzenie zespołów i dołączanie członków
  • Planowanie spotkań (lekcji, warsztatów), zapraszanie uczestników (gości oraz członków zespołów) oraz dołączanie do spotkań z punktu widzenia uczestnika
  • Ustawianie szczegółowych parametrów (opcji) spotkania – poczekalnia, uprawnienia do prezentowania
  • Uruchamianie spotkania, ustawienia audio-wideo, ustawianie tła i obsługa opcji nagrywania
  • Widok pokoju Teams i zarządzanie uczestnikami spotkania oraz listą obecności
  • Komunikacja na czacie
  • Osobne pokoje – podział na podgrupy i przypisywanie uczestników do zespołów
  • Dodatkowe opcje – galeria widoku, notatki ze spotkania, kończenie spotkania
  • Udostępnianie programów i okien do pokazywania uczestnikom
  • Włączanie filmów oraz obsługa białej tablicy

Moduł 4. Obsługa Classroom

  • Tworzenie zajęć (wirtualne grupy/klasy), dodawanie uczestników
  • Menu zajęć, ustawienia (w tym dysk Google, dziennik ocen)
  • Korespondencja z uczestnikami
  • Przygotowywanie materiałów dla uczestników
  • Przygotowywanie i ocenianie zadań
  • Organizacja spotkań online (kalendarz i obsługa funkcji Google Meet)

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla szkoleniowców, trenerów, edukatorów
Dla osób prowadzących spotkania online i konferencje zdalne
Dla nauczycieli wszystkich szczebli edukacji
Dla specjalistów nauczania, animatorów, psychoedukatorów, doradców zawodowych
Dla wszystkich osób zainteresowanych pracą online i nauczaniem zdalnym
Dla wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem kompetencji cyfrowych
Dla osób szukających dodatkowych inspiracji w zakresie pracy z grupami online
Dla specjalistów, którzy chcą wdrożyć usługi online w zakresie pracy z ludźmi
Warianty szkolenia

Poznaj 4 najbardziej popularne platformy do pracy zdalnej!

PLUS

ESENCJA MERYTORYCZNA SZKOLENIA

+ Szkolenie wideo (240 min.)
+ Imienny, podpisany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w PDF, PO ODPOWIEDZI NA 3 PYTANIA, załączone do materiałów)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
150
Dodaj do koszyka dostępne natychmiast

VIP

Największa wartość za najlepszą cenę

+ Szkolenie wideo (240 min.)
+ Imienny, podpisany i wydrukowany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w pdf oraz tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku), BEZ KONIECZNOŚCI ODPOWIADANIA NA 3 PYTANIA
+ Nowoczesne pudełko 10x10 cm z pendrive'em, z nagraniem całego szkolenia oraz materiałami szkoleniowymi (wysłane tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
250
Dodaj do koszyka dostępne natychmiast

Opinie o szkoleniu

Konkretne wskazówki, wszystko omówione i mogłam korzystać w dogodnej dla mnie chwili.
Dzięki szkoleniu mogłam zdecydować, która platforma jest lepsza.
Bardzo cenne szkolenie, konkretne narzędzia. Prosto i czytelnie.
Super, wszystkie tajniki tej platformy w jednym miejscu!

Jak korzystać z webinaru?

PŁATNOŚĆ

Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Jeśli już posiadasz konto, zaloguj się i dokonaj zakupu. Płatności możesz dokonać przelewem elektronicznym (współpracujemy z Przelewy24), dzięki niemu dostęp do szkoleń otrzymasz w ciągu kilku sekund! Jeśli chcesz zrobić przelew samodzielnie lub wpłacić pieniądze w banku czy na poczcie, będziesz potrzebować numeru konta. Napisz do Nas emaila, dostaniesz dane do płatności ale cały proces zakupu wydłuży się do 3 dni roboczych (musimy zaksięgować przelew).

Faktura

Jeśli chcesz, abyśmy najpierw wystawili Ci fakturę, którą zapłaci Twoja firma lub instytucja, napisz do nas emaila w tej sprawie. Jeśli chcesz sam zapłacić i potrzebujesz faktury, w formularzu zamówienia wpisz dokładne dane, a dokument wyślemy do Ciebie w osobnym emailu. Jeśli masz pytania dzwoń, pisz: 603 782 713 lub kontakt@akademiawebinaru.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Kiedy już dokonasz płatności, sprawdź swoje konto na naszej Akademii (Moje konto>Zaloguj się>Twoje dostępne kursy) – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Materiały na Twoim koncie przechowywane są bezterminowo od daty zakupu. Możesz więc w dowolnym momencie z nich skorzystać lub zapisać je u siebie w komputerze, a my nie zabierzemy Ci do nich dostępu, chyba że usuniesz swoje konto. To jeden z naszych atutów!

Certyfikat

Jeśli skorzystasz z wersji PLUS, wykonaj prosty quiz na końcu szkolenia. Gotowy do wydrukowania certyfikat, odeślemy Ci najszybciej jak to możliwe (z reguły tego samego dnia lub następnego). Jeśli skorzystałeś z wersji VIP, nadamy do Ciebie przesyłkę w specjalnej kopercie. Jeśli mieszkasz za granicą i wybierzesz wersję z tradycyjną wysyłką, obowiązuje dodatkowa dopłata, poinformujemy Cię o tym.