Uczysz w szkole? Potrzebujesz inspiracji do angażowania swoich uczniów?
Jesteś lub chcesz być innowatorem w nauczaniu? Mamy dla Ciebie drugą część Akademii Innowacyjnego Nauczania! Same nowości, z którymi będziesz pracował w swojej szkole: programowanie, obowiązek wdrażania innowacji, ICT w nauczaniu, labirynty, komiksy, e-learning.
Zebraliśmy wszystkie niezbędne nowinki dla nauczyciela każdego szczebla edukacji i dostaniesz je od nas w postaci nowych umiejętności. Usiądź wygodnie z laptopem na kolanach i wejdź w świat technologii – gwarantujemy pakiet fascynujących materiałów i nowe umiejętności.
Dlaczego warto kupić to szkolenie?
Pokażemy Ci podstawy programowania, gwarantujemy, że nawet nie mając zupełnie o tym pojęcia, będziesz w stanie uczyć swojego przedmiotu za pomocą gadżetów i aplikacji do kodowania, to niesamowita zabawa!
Sami uczyliśmy się tego od podstaw, a nasza Trenerka Ewa przećwiczyła nowe umiejętności na uczniach – jest nauczycielem biologii, nie informatyki. Uczniowie byli zachwyceni, że na biologii można korzystać z robotów – tak jak i na każdym innym, na Twoim przedmiocie.
Nauczymy Cię podstaw programowania w formie niestandardowych metod pracy, poznasz aplikacje sterujące i akcesoria do kodowania. Przeżyjesz świetną przygodę i zabawę, zdobywając nowe umiejętności. Nie obawiaj się! Jeśli nas znasz, wiesz, że potrafimy zaskoczyć i skutecznie uczyć.
Dowiesz się też jak zaprojektować prosty e-learning w Twojej szkole, pokażemy Ci scenariusze e-lekcji i podpowiemy jakich aplikacji używać do wdrażania e-nauczania.
Poznasz zastosowanie wirtualnych dysków oraz dokumentów współdzielonych, pokażemy Ci działanie Google Classroom. Po szkoleniu będziesz tworzyć labirynty i komiksy razem z uczniami, wykorzystywać puzzle i wirtualne awatary.
Podczas 6 modułów szkolenia dowiesz się jak kreatywnie wywołać uczniów do odpowiedzi, pokażemy Ci przykłady classtools do każdego przedmiotu i zastosowanie kartonowych okularów wirtualnej rzeczywistości. Dowiesz się też jak wykorzystywać smartfon w nauczaniu oraz snapchat.
Nauczyciele tak już pracują, ucząc tym samym uczniów mądrego korzystania z sieci i cyfrowych zabawek. Po szkoleniu, ICT stanie się dla Ciebie przyjaznym obszarem do działania, a Ty zyskasz oręż w angażowaniu uczniów do nauki. Twoje lekcje staną się wzorem do naśladowania. Dołącz do Nas!
Weź udział w szkoleniu, odbierz certyfikat Innowacyjnego Dydaktyka. Niech Twoje lekcje dostarczą uczniom niezapomnianych wrażeń i inspiracji do dalszej nauki.
Program szkolenia
Moduł 1: Jak dobrze zaprogramować przyszłość uczniów?
- Wprowadzenie w świat kodowania bez użycia komputerów i robotów poprzez gry, zabawy i różnorodne pomoce dydaktyczne
- Pszczółka Bee-Bot, Robot Mouse i Code-a-Pillar – pierwsze zabawki uczące programowania
- Ozo-Boty mali wielcy pomocnicy każdego nauczyciela
- Praktyczne przykłady i scenariusze lekcji – jak uczyć programowania na przedmiotach nieinformatycznych
Moduł 2: Dash i Dot - wprowadź roboty do swojej szkoły na wszystkich etapach edukacji
- Niestandardowe metody pracy z Dashem i Dotem – dla każdego nauczyciela
- Nauka podstaw programowa przy użyciu intuicyjnych aplikacji sterujących
- Wykorzystanie akcesoriów do aktywnego wykorzystania robotów na lekcjach (cymbałki, wyrzutnia piłek, łączniki do klocków Lego, spychacz)
- Przykłady, inspiracje jak nauczyć myślenie algorytmami, kodowania i programowania
Moduł 3: E-learning w szkole
- E-lekcja – Jak zaprojektować i stworzyć prosty kurs e-learningowy?
- Narzędzia do nauczania, aktywizacji i ewaluacji (quizy, filmy, prezentacje, animacje, testy, czat i forum)
- Aplikacje i platformy do implementacji treści (na przykładzie Moodle, e-szkolenia spoti)
- IT w nauczaniu wczesnoszkolnym
Moduł 4: Wirtualne dyski, współdzielenie dokumentów i Google Classroom - dla każdego nauczyciela
- Jak korzystać z wirtualnych dysków – nauczyciel w chmurze
- Współdzielenie dokumentów na każdej lekcji
- Tworzenie klas i rozdzielanie zadań w Google Classroom
- Podglądanie postępów uczniów, komentowanie i współpraca z rodzicami
Moduł 5: Prosty sposób na uatrakcyjnienie lekcji przedmiotowych i zaangażowanie uczniów
- Internetowe narzędzia do tworzenia animowanych awatarów
- Tworzenie labiryntów i komiksów edukacyjnych
- Narzędzia do generowania prostych puzzli dla uczniów
- Innowacyjne inspiracje dydaktyczne
Moduł 6: Tricki lekcyjne i wirtualny świat ucznia
- Jak kreatywnie wywołać uczniów do odpowiedzi?
- Przykłady ćwiczeń programu Zrób To Sam i narzędzi Classtools – dla każdego przedmiotu
- Kartonowe okulary wirtualnej rzeczywistości Google Cardboard i uczniowskie smartfony
- Snapchat – praktyczne wykorzystanie w edukacji
Dla kogo jest to szkolenie?
Weź udział w szkoleniu, odbierz certyfikat Innowacyjnego Dydaktyka. Niech Twoje lekcje dostarczą uczniom niezapomnianych wrażeń i inspiracji do dalszej nauki.
PLUS
ESENCJA MERYTORYCZNA SZKOLENIA
+ Materiały ze szkolenia – do pobrania online
+ Imienny, podpisany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w PDF, PO ODPOWIEDZI NA 3 PYTANIA, załączone do materiałów)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
VIP
Największa wartość za najlepszą cenę
+ Materiały ze szkolenia – do pobrania online
+ Materiały dodatkowe pdf dla dociekliwych – rozszerzające temat
+ Imienny, podpisany i wydrukowany certyfikat uczestnictwa (wysłany emailem w pdf oraz tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku), BEZ KONIECZNOŚCI ODPOWIADANIA NA 3 PYTANIA
+ Nowoczesne pudełko 10x10 cm z pendrive'em, z nagraniem całego szkolenia oraz materiałami szkoleniowymi (wysłane tradycyjną pocztą/kurierem lub do paczkomatu - wybór w koszyku)
+ Bezterminowy dostęp do całego szkolenia i możliwość nieograniczonego pobierania materiałów
Opinie o szkoleniu
Zobacz podobne szkolenia
Akademia Coachingu
Już od 350 zł
Dostępne natychmiast

Specjalista ds. sztucznej inteligencji w doradztwie zawodowym i pośrednictwie pracy
Już od 250 zł
Dostępne natychmiast
Akademia Doradcy Zawodowego
Już od 200 zł
Dostępne natychmiast
Akademia Skuteczności
Już od 150 zł
Dostępne natychmiast