Opis webinaru
Skorzystaj z nagrania wirtualnej konferencji i zdobądź nową wiedzę i umiejętności!
AGENDA KONFERENCJI:
TRENDY I ROZWÓJ
Rozpoczęcie konferencji – Zostańcie z nami – Miasto i Powiat Świdnica jako innowacja na skalę Polski przedstawiciel Urzędu Miasta Świdnica
Nowoczesne trendy w doradztwie zawodowym /Barbara Górka, Fundacja Imago
Sztuka rozmowy doradczej /Maciej Barczak, Centrum Doradztwa Zawodowego dla Młodzieży w Poznaniu
Jobcoaching w praktyce /Karolina Głuszek
Trener pracy, efektywna metoda aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych /Magdalena Szul-Fryda
Trzy słowa o mnie, czyli nauka samoopisu w doradztwie zawodowym /Maciej Jonek, Psycholog
METODY I NARZĘDZIA
Innowacje w Szkole Podstawowej nr 6 w Świdnicy /Marcin Kuc, CET
Jak zostać Microsoft Innovative Educator Expert? Moodle i Office 365 w pracy doradcy zawodowego /Joanna Brosiło
Proste narzędzia pracy doradcy zawodowego /Sebastian Glaziński
Skąd czerpać dane o rynku pracy? / Klaudia Stano, Mapa Karier
Komiks i case study w doradztwie zawodowym /Agnieszka Ciereszko, Akademia Webinaru
Zakończenie konferencji i losowanie prezentów od Sponsorów
Co zyskasz, zapisując się?
Nagranie Konferencji online w zakresie doradztwa edukacyjno - zawodowego
- Nagrane wystąpienia Prelegentów
- Materiały konferencyjne
- UWAGA! Nie wydajemy certyfikatów i zaświadczeń z konferencji osobom, które chcą skorzystać z nagrania po jej terminie, czyli po 24.10.2019r.

Korzystasz natychmiast

Powtarzasz kiedy chcesz

Zaskakujesz i motywujesz

Dostajesz gotowe i sprawdzone inspiracje
Jak skorzystać z nagrania Konferencji?
PŁATNOŚĆ
Dodaj konferencję do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Jeśli już posiadasz konto, zaloguj się i dokonaj zakupu. Płatności możesz dokonać przelewem elektronicznym (współpracujemy z Przelewy24 oraz PayPal), dzięki niemu dostęp do szkoleń otrzymasz w ciągu kilku sekund! Jeśli chcesz zrobić przelew samodzielnie lub wpłacić pieniądze w banku czy na poczcie, będziesz potrzebować numeru konta. Napisz do Nas emaila, dostaniesz dane do płatności ale cały proces zakupu wydłuży się do 3 dni roboczych (musimy zaksięgować przelew).
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
Kiedy już dokonasz płatności, sprawdź swoje konto na naszej Akademii (Moje konto>Pliki do pobrania) – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Pracujemy na plikach pdf, mp4 i mp3 – otworzysz je zatem na każdym urządzeniu. Materiały na Twoim koncie przechowywane są bezterminowo od daty zakupu. Możesz więc w dowolnym momencie z nich skorzystać lub zapisać je u siebie w komputerze, a my nie zabierzemy Ci do nich dostępu, chyba że usuniesz swoje konto. To jeden z naszych atutów!
FAKTURA
Jeśli chcesz, abyśmy najpierw wystawili Ci fakturę, którą zapłaci Twoja firma lub instytucja, napisz do nas emaila w tej sprawie. Jeśli chcesz sam zapłacić i potrzebujesz faktury, w formularzu zamówienia wpisz dokładne dane, a dokument wyślemy do Ciebie w osobnym emailu.
Jeśli masz pytania dzwoń, pisz: 603 782 713 lub kontakt@akademiawebinaru.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.