prezentacja

Akademia Doskonałej Prezentacji

97,00 127,00 

 
Szkolenie dostępne „od ręki” – kup i korzystaj od razu.
 
Kluczem doskonałej historii jest skuteczny obraz!
 
Widziałeś kiedyś prezentację, w której slajd od góry do dołu był zapełniony treścią albo prezenter użył różnych czcionek, kolorów i dziwnych ikon lub niepasujących zdjęć? To takie męczące dla słuchacza! Nawet najlepszą lekcję, szkolenie czy wystąpienie można zepsuć złą prezentacją. Nie wolno Ci dopuścić do tego, że Twoi słuchacze będą czytać slajdy a przestaną słuchać Ciebie. Nie możesz sobie pozwolić na to, że prezentacja będzie mało innowacyjna i przestarzała, przecież chcesz iść z duchem czasu i technologię stosować innowacyjny sposób. Przez powielane błędy stracisz uwagę, skupienie uczestników i skuteczność a Twoje materiały będą małowartościowe. Nie dopuść do tego!
 
Jakie są Twoje prezentacje?
 
Czy korzystasz z gotowych motywów graficznych, wstawiasz różne typy obiektów w tym animacje obiektów? Obraz statyczny to dziś za mało, wykorzystaj proste animacje! Sam możesz je stworzyć! To nie wszystko – z prezentacji możesz tworzyć filmy i materiały wyświetlane online. Czy potrafisz dodawać własne notatki do slajdów? Dzięki nim zabezpieczasz się przed wpadką i tworzysz dla siebie podpowiedzi – komentarze do slajdów. O niczym już nie zapomnisz a nikt z sali nawet ich nie zobaczy, będziesz je widział tylko Ty. To sprytna sztuczka.
 
Dlaczego warto kupić szkolenie?
 
Czy znasz zasady przygotowania i komponowania treści na slajdach? Dzięki tej wiedzy unikniesz bałaganu, chaosu i nadmiaru treści na pojedynczym slajdzie. Możesz dozować napięcie u słuchaczy i zaskakiwać ich pomysłowością. Dzięki tej wiedzy i nowym umiejętnościom Twoje prezentacje nie będą nudne, słuchacze z przyjemnością będą na nie patrzeć!
 
Możesz też wykorzystywać telefon lub tablicę multimedialną do sterowania swoją prezentacją. To niezwykle wygodna funkcja! Podczas szkolenia pokażemy i też skąd brać bezpłatne materiały do prezentacji i sprawiać, aby była jeszcze ciekawsza i wciągająca! Nauczymy Cię też w jaki sposób skutecznie prezentować Twoją prezentację.
 
Zyskaj pewność, że jesteś skuteczniejszym edukatorem!
 
Weź udział w szkoleniu a zdobędziesz mistrzowski poziom przygotowania prezentacji. Podczas intensywnego szkolenia poznasz wszystkie najważniejsze funkcje programu Power Point. Dzięki temu Twoje prezentacje będą po mistrzowsku uzupełniać treści lekcji, szkoleń, seminariów. Będziesz skuteczniejszy i spowodujesz większe zaangażowanie swoich słuchaczy. Będziesz potrafił skupić uwagę w atrakcyjny sposób. Twoje prezentacje nie będą nudne i przeładowane. Po 4 modułach szkolenia zmienisz jakość swoich prezentacji o 100%.
 

Prowadzący:Grzegorz Idziak
Wyczyść
SKU: brak Kategoria:

Opis webinaru

Zostań Mistrzem Prezentacji Multimedialnych!
Stosuj 100% możliwości, zaskakuj i ułatwiaj sobie pracę.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla szkoleniowców, trenerów
  • Dla osób pracujących z ludźmi, prowadzących wystąpienia, przekazujących treści
  • Dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców
  • Dla doradców zawodowych, szkolnych doradców zawodowych
  • Dla studentów i osób planujących pracę w obszarze coachingu

Program szkolenia

Moduł 1. Przygotowanie prezentacji – wzorce slajdów i obiekty w prezentacji
  • Wykorzystywanie wbudowanych układów slajdów oraz tworzenie własnych wzorców i układów slajdów
  • Korzystanie z gotowych motywów graficznych prezentacji
  • Wstawianie różnych typów obiektów do prezentacji (tekst, obrazy, grafiki, wideo, wykresy, schematy, kształty)
  • Formatowanie obiektów
  • Zarządzanie obiektami na slajdzie (nadawanie nazw obiektom, przemieszczanie między warstwami, ukrywanie itp.)
  • Korzystanie z konspektu prezentacji
  • Dodawanie własnych notatek do slajdów
Moduł 2. Ożywianie prezentacji – animacje i przejścia slajdów
  • Dodawanie animacji obiektów w prezentacji
  • Zaawansowane sterowanie animacjami obiektów w prezentacji (chronometraże, oś czasu)
  • Stosowanie animacji uruchamianych przez kliknięcie wybranego elementu (poza ustaloną sekwencją animacji)
  • Stosowanie przejść między slajdami
  • Uzyskiwanie dodatkowych efektów przez łączenie animacji i przejść slajdów
  • Zasady przygotowania i komponowania treści na slajdach
Moduł 3. Prezentowanie prezentacji – sterowanie prezentacją podczas pokazu
  • Widok podstawowy i widok prezentera
  • Dostęp do notatek i aplikacji w trakcie prezentacji
  • Korzystanie z narzędzi prezentacyjnych PowerPoint (wskaźnik, zakreślacz, pióro, lupa)
  • Wykorzystanie tablicy multimedialnej do sterowania prezentacją
  • Wykorzystywanie smartfonu do sterowania prezentacją
  • Przygotowywanie niestandardowych pokazów slajdów
  • Podstawowe zasady prezentowania prezentacji (postawa i miejsce prezentującego, spójność przekazu słownego i wizualnego)
Moduł 4. Przygotowanie dodatkowych materiałów i współpraca zespołowa przy tworzeniu prezentacji
  • Przygotowanie materiałów informacyjnych/szkoleniowych na podstawie slajdów prezentacji i notatek
  • Eksport materiałów informacyjnych/szkoleniowych do MS Word
  • Tworzenie filmów z prezentacji
  • Przygotowanie prezentacji w zespole online (współdzielenie i udostępnianie w chmurze)
  • Skąd brać materiały do prezentacji?

Która wersja szkolenia jest dla Ciebie?

PLUS

Esencja merytoryczna szkolenia
97
  • Nagranie szkolenia w formie video (240 minut)
  • Materiały ze szkolenia
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Nagranie szkolenia w formie audio
  • Pigułka wiedzy ze szkolenia
Korzystasz natychmiast

Korzystasz natychmiast

Powtarzasz kiedy chcesz

Powtarzasz kiedy chcesz

Oszczędzasz czas

Oszczędzasz czas

Dostajesz materiały i Certyfikat

Dostajesz materiały i Certyfikat

Co uczestnicy mówią o naszych szkoleniach?

Całe szkolenie wspaniałe. Ewidentnie dobrze zainwestowany czas i gotówka :))). Z kolejnych zajęć może coś na temat chmur i przechowywanie tam danych? Dziękuję i teraz już tylko korzystać.

Wiele ciekawych możliwości i inspiracji, które można wykorzystać.

Szczegółowo pokazane i wytłumaczone jak używać i do czego służą poszczególne funkcje!

Szkolenie ciekawe, efektywne; wszystko krótko, prosto i na temat – żadnych przegadanych „dłużyzn”.

Zdecydowanie inaczej teraz patrzę na prezentacje, już wiem co poprawić w swoich prezentacjach i jak je udoskonalić, zaraz zabieram się do pracy. Muszę rozglądnąć się za nowszą wersją Power Pointa, bo zdecydowanie więcej możliwości. Mnie osobiście interesuje montaż filmików, tak by z kilku nagranych zrobić jeden fajny materiał.

Wiele informacji, które teraz trzeba przetestować. Ćwiczenie czyni mistrza!

Dużo merytorycznej wiedzy, konkretne przykłady, bardzo przydatne.

Wiele ciekawych informacji, pokazanie możliwości power point, o których nie wiedziałam wcześniej, wiele rozwiązań i praktycznych wskazówek.

Ciekawie prowadzone szkolenie, dużo pożytecznych informacji, wiele można było się dowiedzieć i nauczyć.

Przydatne i w dobrym tempie.

Przepraszam, że znowu się powielę, ale znowu wiele ciekawostek i pokazanie możliwości programu, fajne pomysły, trzeba po prostu próbować i trochę się pobawić 🙂

Wiele nowych, ciekawych rozwiązań, z pewnością nie żałuję udziału w szkoleniu – oby tak dalej!

Jak skorzystać z Akademii?

Dodaj webinar do koszyka, następnie przejdź do koszyka i postępuj według instrukcji zakupowych. W kilku prostych krokach założysz konto w naszej Akademii. To konieczne, bo przez nie dostarczymy Ci zamówiony pakiet szkoleniowy. Po otrzymaniu potwierdzenia mailem, sprawdź swoje konto na naszej Akademii – znajdziesz tam nagranie i wszystkie materiały z webinaru. Będziesz mógł je pobrać na swój komputer. Pracujemy na plikach pdf, mp4 i mp3 – otworzysz je zatem na każdym urządzeniu. Materiały na Twoim koncie przechowywane są przez 12 miesięcy od daty zakupu. Masz więc dużo czasu na zapisanie ich u siebie. Odpowiesz jeszcze na 3 proste pytania do certyfikatu, dołączone do materiałów i odeślesz je nam w treści maila. Podpisany certyfikat na Twoje imię i nazwisko doślemy maksymalnie w ciągu 1 dnia. Będzie gotowy do wydrukowania! Jeśli masz pytania dzwoń, pisz smsy: 603 782 713. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Jakie są wymogi udziału w szkoleniu?
By wziąć udział w webinarze, potrzebujesz jedynie komputer lub tablet z dostępem do Internetu oraz kubek ulubionej kawy lub herbaty! Korzystamy z narzędzia ClickMeeting, które nie wymaga instalowania po stronie uczestnika żadnego oprogramowania ani dodatkowych rejestracji. Nie musisz mieć także kamerki ani mikrofonu. Dla komfortu możesz jednak chcieć założyć słuchawki, ale zostawiamy to Tobie 🙂